Wednesday, June 16, 2010

JOM SHOPPING TUK RAYA =)

assalamualaikum..

bersua kembali..MySpace

alhamdulilah jualan baju ukhti batch ke-3 hampir selesai..
buat sesiapa yang pesan baju ukhti untuk batch ke-3,iA baju akan sampai di tangan saya sabtu ni dan saya akan poskan minggu depan.wait for it !!!!
iA you all will love it..MySpace

sebelum saya akan mulakan jualan ukhti untuk bach ke-4
(MySpaceyah dah nak ke-4 !!!!)
saya nak ucapkan
MySpace terima kasih buat semua yang terus memberi sokongan. juga buat yang terus bertanya mengenai pesanan baru-tanpa sedar korang juga turut memberi semangat kepada saya.

iA pesanan baru untuk batch ke-4 saya akan mulakan tapi mungkin lewat sikit..lepas ni mungkin sibuk sebab dah nak balik usm,stat tahun baru,dah nak start posting dan macam2 lagi.so buat sesiapa yang betul2 nak dapatkan baju ukhti dengan segera boleh pesan pada agen2 lain..
boleh klik sini untuk dpatkan laman web agen2 lain- http://prettyncomfy.blogspot.com/

ok saya berehat sebentar dari jualan ukhti..tolong makcik saya menjual baju jap..
masih dengan matlamat menjual baju2 buat muslimah untuk tampil bergaya dan masih menutup aurat..
kali ni saya akan menjual beberapa blouse,baju kurung moden dan jubah yg sangat sesuai buat muslimah2 di luar sana..
memandangkan raya dah nak dekat boleh la window shopping di sini,mana tahu ada yang berkenan di hati, boleh dijadikan baju untuk raya yang akan datang ni..
dengan rasminya saya akan buka jualan kali ni...

jom window shopping !!!!!



KOD BAJU : 1(BLOUSE)
WARNA : HIJAU
SAIZ : XL
HARGA : RM45



KOD BAJU : 2(BLOUSE)
WARNA : KUNING
SAIZ: XL
HARGA : RM45




KOD BAJU : 3(BLOUSE)
WARNA : UNGU
SAIZ : 40
HARGA : RM50



KOD BAJU : 4(BLOUSE)
WARNA : TURQUOISE
SAIZ : 38
HARGA : RM50



KOD BAJU : 5(BLOUSE)
WARNA :KELABU
HARGA :RM60



KOD BAJU : 6(BAJU KURUNG MODEN)
WARNA : PINK
SAIZ : 42
HARGA : RM90



KOD BAJU : 8 (BLOUSE)
WARNA : PINK
SAIZ : L
HARGA : RM60





KOD BAJU : 9(JUBAH)
WARNA : HIJAU
SAIZ : 46
HARGA : RM100


KOD BAJU : 11 (BLOUSE)
WARNA : HITAM
SAIZ : 44
HARGA : RM90





KOD BAJU : 12 (BLOUSE)
WARNA : UNGU
SAIZ : 42
HARGA : RM90





KOD BAJU :13 (BAJU KURUNG MODEN)
WARNA : HITAM
SAIZ : 42
HARGA : RM80



KOD BAJU : 14 (BLOUSE)
WARNA : MERAH
SAIZ : L
HARGA : RM35



KOD BAJU : 15 (BLOUSE)
WARNA : PUTIH
SAIZ : L
HARGA : RM35

* harga tidak termasuk bayaran pos.
* bayaran pos diseragamkan RM7 walau dimana anda berada.

seperti biasa jika berminat boleh email saya-askaxvt_angelgurlz@yahoo.com

No comments:

Post a Comment